Vásárlási segédlet

 

Ezen az oldalon összegyűjtöttük számodra azokat a fontos és hasznos információkat, melyek ismeretében könnyedén, kételyek és fejfájás nélkül tudsz vásárolni áruházunkban.

 

1. Mit - milyen termékeket - és hol találom az áruházban?

2. Hogyan, mi alapján választhatok?

3. Hogyan tudom a kiválasztott terméket megvásárolni?
 - termékopciók kiválasztása
 - kosár tartalmának ellenőrzése és módosítása
 - "Kassza" oldal - adatok kitöltése 4. Hogyan fizethetek?

5. Vannak-e kedvezmények?

6. Hogy és mikor kerül a választott termék hozzám?

7. Mennyibe kerül a szállítás?

8. Mi történik, ha nem olyan termék érkezik, amilyet vártam?

9. Garanciális ügyintézés, reklamáció, kapcsolat

 

1. Mit - milyen termékeket - és hol találom az áruházban?

 Itt nálunk, a Naturhome-nál elsősorban a JÓ, pihentető alváshoz találsz nélkülözhetetlen, praktikus eszközöket és szép, különleges termékeket. A honlap bal oldali menüsorában találod a termékkategóriákat, úgymint ágybetétek, takarók, párnák, ágyneműk, tömörfa ágyak, stb. s ezeken belül találod különböző csoportosításokban a termékeket. Minden kategória első csoportjába tettük az adott kategóriába tartozó összes terméket, hogy egyetlen gombnyomással áttekinthesd a lehetőségeket.

 

2. Hogyan, mi alapján választhatok?

 A választásban segítségedre lesz az adott termék oldalán elhelyezkedő részletes termékleírás, ismertető, valamint a lap aljára görgetve találsz fotógalériát, ahol több nézetből, sőt akár használat közben is láthatod az adott terméket. A válogatásban további segítségedre lehet a termékekhez tartozó szűk és konkrét leírás mellett az Alváslexikon. Itt, a lexikonban találsz cikkeket, részletes beszámolókat, táblázatokat és összehasonlításokat az egyes termékek kapcsán, leírást alapanyagukról, véleményeket vásárlóktól, akik már használják azt a terméket - röviden hasznos infókat ahhoz, hogy a Te is a legjobban dönts.

 

3. Hogyan tudom a kiválasztott terméket megvásárolni?

 A vásárlás nagyon egyszerű. Tedd a megvásárolni kívánt terméket/termékeket a kosaradba, majd klikkelj a bal oldali oszlop felső részén található "Gyerünk a pénztárhoz!" gombra.

Termékopciók kiválasztása:
Vannak olyan termékek, melyek különböző méretben, színben, vagy egyéb, más opcióval rendelhetőek. Ezeknél a termékeknél - mielőtt a kosárba helyezed őket - egy legördülő gombon keresztül tudod kiválasztani a neked megfelelő, neked tetsző változatot. Ilyen választási lehetőség például ágybetétek esetében az ágybetét szélességi mérete, matracának huzata, vagy ágykeretek esetén az ágykertet mérete és felületkezelése.

Kosár tartalmának ellenőrzése és módosítása:
Nézegetés, vásárlás folyamán bármikor ellenőrizheted kosarad tartalmát az oldal jobb oszlopának felső részén található "Mutasd a kosaram" gomb megnyomásával.

A kosárban lévő termékek darabszámát a "Menny." (mint mennyiség) oszlopban található négyzetben lévő szám átírásával bármikor módosíthatod. Ha módosítasz, utána klikk a táblázat alsó sorában a "Kosár frissítése" gombra, hogy lásd a ténylegesen kosaradban lévő termékek aktuális mennyiségét.

Ha szeretnél a kosárból bármit kivenni, akkor az adott termék sorában, az "Eltávolítás" - legelső - oszlopban lévő kis négyzetre klikkelve jelölheted ki a felesleges terméket egy pipával, majd a "Kosár frissítése" gombra klikkelve a kiválasztott áru nem szerepel tovább kosaradban.

"Kassza" oldal - adatok kitöltése:
Miután kedvedre válogattál, s kiválasztottál minden megvásárolni kívánt terméket, a "Gyerünk a pénztárhoz" gombra klikkelve jutsz a kassza oldalra. Itt táblázatos formában, tételesen látod a kosaradban szereplő termékeket, valamint a fizetendő összeget, itt tudod megadni adataidat számlád elkészítéséhez és a szállításhoz, továbbá itt tudsz élni kuponkedvezményeddel - ha van - és a fizetési módok közül is itt választhatsz.

Fontos: ha először jársz az áruházban, nem kell semmi mást tenned, mint a "Vevői adatok" rovatban megadni e-mail címedet, majd a "Szállítási adatok" rovatban megadni adataid, hogy csomagod célba érjen. Telefonszámod két okból kérjük el: 
1) rendelésed telefonon is visszaigazoljuk, hogy biztosan és pontosan azt kapd, amire vágysz
2) a szállítás folyamán hívni fog a futár, hogy kb. mikor ér hozzád és ne kelljen rá egész nap várnod

Ha a számlázási adataid megegyeznek az imént megadott szállítási adatokkal, akkor a "Számlázási adatok" rovatban klikkelj a "A számlázási és szállítási adataim azonosak." felirat előtt található négyzetre, így a számlázási mezők automatikusan kitöltésre kerülnek, need nincs velük dolgod.

Ha szállítási adatoktól eltérő névre és/vagy címre szeretnéd a számlát kiállíttatni, akkor itt, a "Számlázási adatok" rovatban tudod a számla-adatokat megadni. Ez esetben valamennyi "*"-gyal jelölt mező kitöltése kötelező.

Amennyiben már vásároltál korábban áruházunkban, de még nem jelentkeztél be belépéssel mostani vásárlásodhoz, úgy a "Vevői adatok" rovatban, a zöld "itt" szóra kattintva tudsz belépni, majd ide visszatérve folytatni a fizetést.

Amint beléptél - persze csak ha a legutóbb használt adataiddal - az áruházba, a rendszer emlékszik adataidra, s a "Szállítási adatok" rovatban nem kell az egyes mezőket újra kitöltened, elég az "Elmentett címek" legördülő menüben kiválasztanod adataid. Ha más, új szállítási címet szeretnél megadni, akkor azt itt tudod megtenni.

A "Számlázási adatok" mezőben lehetőséged van a szállítási adatokat bepipálva arra a névre és címre számlát kiállíttatni, amit ott megadtál, vagy új adatok megadásával eltérő névre és/vagy címre.

A "Kupon kedvezmény" mezőben tudod a tőlünk kapott kedvezménykuponod érvényesíteni. Ha nincs ilyen kuponod, hagyd a mezőt üresen.

 

4. Hogyan fizethetek?

 Banki átutalással vagy utánvéttel tudod a naturhome termékek nagyrészét megvásárolni. Ha banki átutalást választasz, az összeg bankszámlánkra érkezést követően küldjük csomagod, utánvét esetén a csomag átvételekor tudod számlád a futárnál kiegyenlíteni.

 Amennyiben bútort, ágyat, ágybetétet szeretnél, ott a megrendelés és szállítás úgy alakul, hogy megrendelésed beérkezését követően felvesszük veled a kapcsolatot telefonon, visszaigazoljuk rendelésed, pontosítjuk a szállítás várható időpontját. A megrendelés a rendelt összérték 30%-ának, mint előlegnek banki utalással történő kiegyenlítését követően él, ekkor kezdjük a gyártást. Amint elkészül az általad rendelt termék, szállítási időpontot egyeztetünk, illetve ekkor aktuális a hátralék megfizetésem, mely szintén történhet banki átutalással, vagy otthonodban utánvéttel.

 

5. Vannak-e kedvezmények?

 Igen, webáruházunkban többféle kedvezménnyel találkozhatsz, az éppen aktuális akcióról, promócióról a naturhome.hu oldalon találsz tájékoztatás. Egyedi vásárlási kedvezményekről e-mail-ben küldünk tájékoztatást.

A kedvezmények érvényesítése során kérjük vedd figyelembe:

- kedvezményes áru, akciós termékek vásárlása esetén további kedvezmény nem vehető igénybe
- kedvezmények összevonására, halmozására nincs lehetőség
- vásárlási értékhez kötött kedvezmények az megadott érték elérését követően vehetők igénybe 
- dátumhoz kötött kedvezmények, kuponok a megadott határidőig vehetők igénybe

 

6. Hogy és mikor kerül a választott termék hozzám?

 A termékeket spedíciós partnerünk szállítja házhoz. Amennyiben a termék helyi, központi raktárunkban van, úgy a megrendelést követő munkanapon kerül postázásra, majd az azt követő napon kiszállításra. Ha az adott termék külső raktárunkban van, úgy a postázási idő 2-3 nappal hosszabbodik, melyről értesítést küldünk.

 Bútorok, ágyat, ágybetétek esetén a szállítás jellemzően 2-4 hét, melyet a beérkező vásárlási szándékot követő munkanap telefonon vagy e-mailen keresztül pontosítunk. A szállítást spedíciós partnerünk, vagy saját munkatársaink végzik, attól függően, hogy szeretnéd-e, hogy otthonodban összeszerelve adjuk át a bútort.

 

7. Mennyibe kerül a szállítás? Van-e egyéb költség?

 Áruházunkban 25.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás Magyarország területén minden terméket érintően ingyenes, 25.000 Ft összérték alatt egységesen  990,- Ft.

 Bútorok, ágyat, ágybetétek esetén a szállítás 25.000 Ft feletti összérték esetén úgyszint ingyenes, a szállítást spedíciós partnerünk végzi előre egyeztetett időpontban. A termékek becsomagolva, darabszám szerint kerülnek átadásra a kívánt helyszínen, az  összeszerelést Te magad tudod végezni.

 Amennyiben szeretnéd, hogy az ágyat, bútort, ágybetétet otthonodban összeszerelve adjuk át, úgy a szállítást munkatársaink végzik és ők állítják össze, helyezik végleges helyére a terméket, termékeket. Az összeszerelés egyszeri bruttó költsége 12.000 Ft.

 

8. Mi történik, ha nem olyan termék érkezik, amilyet vártam?

 45 nap áll rendelkezésedre, hogy eldöntsd, valóban ezt akartad-e.
Munkánk során mindent megteszünk annak érdekében, hogy termékeinket a lehető legpontosabban mutassuk be neked, hogy olyat választhass, ami a legjobban megfelel számodra. Ha ennek ellenére Te mégsem ilyenre vágytál, 45 napon belül csak küldd vissza nekünk a terméket eredeti csomagolásában, sértetlen állapotban valamennyi kiegészítőjével együtt, s bármilyen készleten lévő termékre kicseréljük. Ha a vételárat szeretnéd visszakapni, kérjük jelezd a csomagban ezt néhány sorban, vagy az ügyfélszolgálatnak e-mail-en, s a pénzt kérdés nélkül visszautaljuk.

Hogyan küldhetem vissza a csomagot és ki fizeti a visszaküldés költségét?
 A terméket eredeti csomagolásában és állapotában visszaküldheted nekünk futárral vagy postán, a szállítási költséget ez esetben Te állod. Ha cserét kérsz, az első alkalommal a csereterméket díjmentesen, szállítási költség nélkül küldjük számodra.

Hogyan kérhetem vissza a pénzt?
 Csak egyszerűen írd meg nekünk egy levélben, melyet a csomagba teszel és/vagy ügyfélszolgálatunknak e-mailben. Hogy mielőbb hozzád kerüljön az összeg, kérjük add meg bankszámlaszámodat, ahová utalhatunk. Ha nincs bankszámlád, úgy az általad megjelölt postacímre küldjük meg postautalványon az összeget mielőbb, de legkésőbb 30 napon belül.

Fontos: Kérjük, vedd figyelembe, hogy csak eredeti, használatmentes, tiszta terméket áll módunkban visszavenni, cserélni. Ha a terméket használod, cserére nincs lehetőség.

 

9. Garanciális ügyintézés, reklamáció, kapcsolat

 Termékeinket a legnagyobb gondossággal válogatjuk és készítjük számodra, szolgáltatásainkkal megelégedettséged és kényelmed igyekszünk szolgálni, hibák mindemellett előfordulhatnak. Kérjük, ha bármilyen problémád van, rendellenességet észlelsz, azonnal lépj velünk kapcsolatba, hogy mielőbb megoldást találjunk. Minden problémát, reklamációt a lehető legnagyobb gondossággal, gyorsasággal és mindkettőnk érdekeidet szem előtt tartva igyekszünk megoldani.

Elérhetőségeink
Telefon: 20/9585 273 (H-P: 9:00-16:00 élő, egyéb időszakban üzenetrögzítő)
e-mail: ugyfelszolgalat@naturhome.hu

 Minden áruházunk működésével, termékeink és szolgáltatásaink minőségével, illetve egyéb eszedbe jutó véleményt, észrevételt, kérdést örömmel veszünk, jobbító szándékod és ötleteid előre is köszönjük, nagyra értékeljük! 

naturhome.hu csapata